*
thee faqs
*
Veelgestelde vragen
Thee heeft een complex positief effect op het lichaam. Dagelijks gebruik van een kopje matcha thee is goed voor je gezondheid.
FAQs Categories
Na het lezen nogsteeds vragen? Probeer de livechat.
Heb je na het lezen nog steeds vragen? Aarzel niet om onze livechat te proberen! Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het vinden van de perfecte matcha voor jou. Klik op de livechat-optie rechtsonder om direct met ons in contact te komen. We kijken ernaar uit om van je te horen!
Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling verzonden. Daarna kunt u de bestelling volgen via een track & trace code.
We accepteren retourzendingen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, mits het product ongeopend en in originele staat is.
Houd er rekening mee dat geopende verpakkingen niet worden geretourneerd vanwege de aard van het product.
Op dit moment accepteren wij betalingen via iDEAL, Apple Pay, Google Pay, VISA, Mastercard, KBC, Belfius en Bancontact.
Mis je je favoriete betalingsmethode? Laat het ons weten via info@matchamaestro.nl, en wellicht kunnen we deze voor je toevoegen.
In de rechterbovenhoek van de menubalk vindt u de optie om in te loggen. Onder het tabblad ‘Bestellingen’ kunt u vervolgens deze informatie terugvinden.