Klachtenregeling
Bij Matcha Maestro streven we ernaar om u de best mogelijke service en producten te bieden. Mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze producten of dienstverlening, dan horen wij dit graag. Hieronder vindt u onze klachtenprocedure.
1. Indienen van een klacht
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@matchamaestro.nl. Vermeld in uw klacht de volgende informatie:
- Uw naam en contactgegevens
- Uw bestelnummer
- Een omschrijving van de klacht
- Eventuele foto’s of documenten die de klacht ondersteunen
2. Bevestiging van ontvangst
Na ontvangst van uw klacht sturen wij u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. Hierin staat vermeld dat wij uw klacht hebben ontvangen en in behandeling zullen nemen.
3. Behandeling van de klacht
Onze klantenservice zal uw klacht zorgvuldig onderzoeken. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie. Indien er meer tijd nodig is om de klacht te onderzoeken, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen en een indicatie geven van wanneer u een antwoord kunt verwachten.
4. Oplossing
Indien uw klacht gegrond is, zullen wij samen met u naar een passende oplossing zoeken. Dit kan bijvoorbeeld zijn:
- Het vervangen van het product
- Het terugbetalen van (een deel van) het aankoopbedrag
- Een tegoedbon voor een volgende aankoop
5. Externe geschillenbeslechting
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
6. Contactgegevens
Voor vragen over deze klachtenregeling kunt u contact met ons opnemen via:
- Email: info@matchamaestro.nl
- Telefoon: +31 (6) 45 82 30 15
- Post: Matcha Maestro, Dorpsstraat 240, 3880 AE Putten
Wij hopen dat wij uw klacht naar tevredenheid kunnen oplossen en danken u voor uw feedback.